Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, December 18, 2018

Mommy's cactus.

Baru ni saya ada update pasal hobby baru saya.
Nak kumpul kaktus.
Proses mengumpul kaktus berjalan lancar.
Ada yg adik beradik saya sedekahkan
Ada yg kawan2 bagi.
Ada yg beli.
Dah byk jugak lah koleksi saya ni.
Tadi saya siapkan sudut kaktus.
Di tepi tangga dekat pintu masuk utama.
Kira bawah porch, tak kena hujan.
Terlindung panas terik jugak.
Kalau boleh nak buat sudut yg cantik,
mcm yg saya tgok bila google di internet
Tapi saya tak ada modal nak buat secantik itu.
Maka saya guna bahan apa yg dah ada.
Kumpul, bersihkan dan atur.
Jadi lah.
Sikit2 dulu hias
Nanti ada rezeki boleh tambah baik.
Saya dah cukup happy dah.
Puas
Good job Hani!
Memang lah kena puji diri sendiri.
Orang lain x puji pun tak apa.
Huduh di mata orang cantik di mata saya cukup lah.
Ok, done for today.
Nanti kalau ada lagi kekawan atau sedara mara nak sedekah kaktus,
saya terima dengan tangan terbuka.
Kecil tapak tangan, airport pengkalan cepa saya tadah.
Thank you soooooooo much!


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...