Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, February 28, 2021

Good news guys...

Saya ni walau bukan pesakit kencing manis tapi semenjak akhir2 ni saya berhati hati dengan pengambilan gula.
Dah dua tahun saya jauhi gula putih ni.
Dua tahun lah tak minum sirap atau sirap 
bandung.
Tapi ni berita baik buat semua yang tak ambil gula putih.
Tengok ni, ada sirap dan kreamer yang hanya menggunalan stevia sebagai ganti gula.
Manis nya serupa
Sedap nya sama
Puas dapat minum sirap semula.
Kalau nak minum bandung campur saja kreamer tu.
Caya lah, rasa manis tu sama, tak payau,tak pahit..
Untuk segelas air sirap berais ni saya hanya guna 1 sudu teh sirap sahaja.
Untuk di jadikan bandung, guna separuh sudu teh sirap dan 1 sudu teh kreamer.
Dah cukup manis dah.
Jimat. 
Try la...
U will love it!
Nak beli di mana?
Hubungi saya dan saya akan bagi no pengedar sirap dan sirap bandung ni.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...