Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 16, 2023

Sorry silap saya

 "Kak Ha.."

Dia yang asalnya sebut macam tu..

Saya tak tanya banyak.

Kami kemain borak.

Kakha itu...kakha ini..hani itu...hani ini...pot pet pot pet...

Sekali rasa nak tanya..

" Kakha lahir tahun brapa"

WHAT?

Aaa Sudoh kijooooo!!!

Ampunnnnnn!

Apasal la saya boleh panggil dia Kak?

Dia lahir 1965. 5 tahun tua dari saya tuh! 

5 TAHUN TAU TAK HANI?

Kemain lagi perasan muda kannnn...siap 'kak'kan org lagi.

Ok ok..Kakhani minta maaf. Sori berlori. 

Ampuuuuuuuuuuuuu! 

Tak sedar diri betul la kakhani ni.perasan muda ke hapa?

Sebenarnya macam ni..masa perkenalkan diri tu dia awal2 dah suruh kita panggil dia Kakha. Kita ni memang la org lain semua panggil kakhani waktu tu tapi bila dia bahasakan diri dia kakha, saya terikut2 tanpa soal byk. Apolaarrrr!

Ha...Maafkan Kakhani dehh...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...