Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, February 23, 2015

Tua bangka pun penakut!

Aduh mak sakit nya.
Rasa2 lah, sakit ini sakit yg paling seksa!
Ya betul, sakit gigi.
Sakit ni datang lagi.
Mungkin kalau panjang umur sakit ini akan datang 32 kali lagi.
Tak nak lah macam tu...Gerun.
Ada siapa2 tau penawar sakit gigi tak?
Jgn cakap gi dentist.
Itu saya pun tau.
Yang jadi masaalah nya ni, tak nak gi dentist.
Takooooooot,
Ada tak cara matikan sakit gigi tanpa bantuan dentist?
Ajar laaaaaa.....
Agaknya orang yg sudah tinggal gusi tu merasai sakit gigi berkali kali lah yer,
Pengsan la kalau nak hadapi 32 kali sakit lagi.
Saya heran laa..
Dunia perubatan dah maju tapi tak sorang pun boleh cipta penawar sakit gigi tanpa perlu cabut gigi.
Tanpa perlu kena cucuk di gusi.
Tang cucuk tu yg seriau sangat nih.
Masaalah ke2 saya ialah bila sakit gigi, takut nak makan.
Perut minta diisi..selera ada tapi takut nak mamah makanan.
Berlapar lah saya.
Huhuhuhuhuuu.....!
Kurus la kalau macam ni....

3 comments:

Hasniah Ismail said...

Alhamdulillah kak Ni disyorkan oleh rakan utk makan produk jenama 4 life iaitu Advance firmula. Ianya supplement kluaran US. Lpas makn 3 kali sakit pun hilang. Kalu bminat boleh contact kak Ni 0179728147

Ibu n Abah said...

Adoi mak sakitnya
Adoi mak sakitnya...
Berapa kali mak bilang apa..
Gosoklah gigi jangan dilupa....
Gosoklah gigi petang dan pagi....

Maaf cikgu
Tetiba teringat lagu ni....

Anonymous said...

ada org kta..kumur dgn air garam..setgh gelas dcampur sesudu besar garam..cubala kak.mna tau serasi dgn kak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...