Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, June 8, 2015

Saya sorang saja yang tau

Saya rasa laaa
Tidak ada sorang manusia pun yg betul2 kenal saya.
Betul betul tahu hati budi saya
Tak ada.
Tak ada yang tau apa yang saya suka
Dan yang saya tak suka
Apa yang menjadi kegemaran saya
Dan apa yg menjengkelkan saya.
Tak ada yg tau
Apa warna kegemaran saya
Apa makanan kesukaan saya
Apa yg menakutkan saya
Apa yang menggelikan saya
Sememangnya tak ada yg kenal saya sebegitu sekali kerana
Saya bukan lah siapa2 utuk dikenali
Bukan Queen of England
Bukan Siti Norhaliza
Bukan orang penting bagi siapa siapa pun
But what the heck,
Biaq pi.
Orang tak kenal lagi best.
Go on pretending Hani..
Pretend to be ok
Pretend to b fine
Yes, I am good at it.

1 comment:

naga-mark said...

trimakasih infonya...
sangat bermanfaat...
salam sukses...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...