Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 7, 2017

Beginilah...

Masih rasa tak berapa sihat.
Tapi apa daya saya,
Tak sihat pun tak ada istilah mc buat saya.
Selagi hidup, tanggungjawap yg bergantungan perlu di bereskan
Ikut hati dan badan yg dah tua ni rasa nak tidor saja.
Nak baring, nak rehat sepenuhnya
Apa daya ku, apa daya ku..
Kebetulan hari ni perlu hantar dan ambik anak yg ada program dgn rakan sebaya.
Private nurse pula bercuti, maka kena selia kerja nurse pengganti.
Belum pasal nak jamu makan anak negeri tu.
Hadoiii...tak larat sangat2 dah saya ni.
Hari ni matahari keluar malu malu.
Maka saya berpesta jemur pakaian.
Kejap jemur, bila nampak mendung, angkat balik.
Ulang ulang...semput rasanya kejar mentari.
Binatang peliharaan perlu di urus juga.
Kucing yg hilang dah balik semula, kotor tak leh cerita.
Biarkan dulu, x kuasa nak mandikan dia.
Ini dah magrib, ada org janji nak datang petang tadi.
Saya punya lah tunggu, nak tidor pun tak boleh.
Tak datang datang...
Sakit nya hati selain sakit kepala makin menjadi jadi.
Sakit yg ditanggung sorang sorang.
Esuk gi klinik sorang sorang, tu pun kalau sempat.
Kalau tidak,
Panadol saja lah menjadi teman yg menyembuhkan.
Kepala mungkin sembuh, Hati tak sembuh2 jugak.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...