Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, November 21, 2019

Lunch

Marin saya keluar lunch dengan anak sedara berdua ni.
Nak makan di mana?
Here, we picked the right place.
KB brewster.
Tu nama kedai makan yg hipster nih.
Tak, kedai ni tak upah saya iklan kedai dia orang.
Tak, mereka bukan bagi saya makan free pun.
Sukarela nak ulas.
Main dish,? Best!
Dessert? Superb!
Coffee? Mind blowing!
Yang paling best ialah layanan mereka 1st class.
Sopan dan berbudi bahasa.
Siap bantu snap photo untuk kami lagi.
Makanan yg tak kami habiskan mereka packing utk di bawa pulang.
Best la kalau semua kedai boleh jaga hati penggunjung begini..
Dah la hiasan dalaman tu cantik sangat, bersih pulak tu.
Ok KB brewster, kalau sesiapa tanya saya mana nak dapatkan coffee yg sedap ,
I will surely say go to your place.
But then, there's one thing that bothers me sorry to say.
Parking.
Alohlaaaa...payahnya nak parking!
Dah acap nak singgah tapi terpaksa tukar fikiran sbb tak leh parking. Full.
Kalau yg kat Pasir Pekan tu lebih mudah parking kan?
So I suggest you all think about it.
Tukar venue lain?
Pindah kat kawasan yg lebih mudah nak parking kot.
Yang memudahkan.
Pindah sebelah rumah saya lah.
Boleh?

1 comment:

Seri Kandi Tanah Jauhar said...

Assalam, cikgu.. sy pernah ke sini tau. Fuhhh, memang susah nak park, nak keluar park pun usah sebab tepi jalan yg sibuk, kan

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...