Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, April 20, 2021

Ada nampak mummy happy?

 Nak tiok wehhhh!! Harapan musnah. Frust nonggeng. Buat bazir peluh jer lah.

Tittle 'penanam sayur' dah ditarik balik.

Baru ni satu Malaya tahu saya tanam sayur.

Dah seentaro dunia saya canang pasal sayur mayur saya ni.

Nasib baik belum bayar sewa lot di pasar utk jual hasil tanaman sayur ni..

Mujur lah makcik yg jual sayur tu masih jual sayur sampai hari ni..

Kalau nak diharapkan sayur2 saya ni, alamat warga Kale Cepo tak bersayur lah.

Sakit hati. Geram.

Taknak tanam sayur lagi lah!


Ni pokok lada saya.

Toksah cari mana lada nya, cuba cari daun nya dulu..Nampak?

Belakang tu pokok terung saya.Ya, betul lah tu..yang menyembah tanah tu, yg kuning garing dah tu..Jari siapa yang patahkan pokok tu menang nak kena potong...

Mana poko labu? Pokok bendi? Pokok tomato?Mana? Jangan banyak tanya lah, luka dihati ini dah cukup parah dah ni...

Gelak la...




 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...