Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, November 29, 2016

Ini pasal la tak de siapa nak join juri yg melantik diri sendiri ni tgok TV ..

Saya tengok juga rancangan tu kat TV.
Bukan minat mana pun cuma kalau kebetulan saya free saya tengok lah.
Saya ni kira juri jugak lah.
Kadang2 lebih hebat dari juri yg dilantik.
Saya bukan hanya komen peserta2 yg bertanding.
Penonton pun saja komen
Penaja lagi teruk  saya komen.
Penat mulut saya la.
Nak makan lagi, nak komen lagi...
Tak ada bayaran apa apa untuk komen2 saya tu tapi saya puas.
Komen orang, diri sendiri bukan perfect pun.
(Tau, tapi dah hobby macam tu apa nak buat)
Saya tgok peserta2 wanita, dah berusia semua nya.
Tapi punya lah sendat pakaian mereka
Bentuk muka bumi jelas dan nyata.
Kalu body slim melim takper gak, ni menyakitkan mata.
Bab dosa saya x nak ulas. Sendiri mau fikir lah.
Yang penonton pulak,
Hamboiii..minat tu satu hal tapi yg kamu terikut sama terlonjak lonjak kat atas tu kenapa?
Mau nya runtuh bangunan tuh.
Bawak2 mengucap ok.
Si penaja ni pun satu hal.
Apa saya nak komen ah?
Ish, tak tau nak cakap apa.
Kalau yer pun kaya melangit,
Kalau yer pun duit kita yg membolehkan rancangan tu keudara
Jangan over laa...menyampah juga tgok aksi orang tak berapa muda nih.
Dia tak terasa ke yg dia memalukan diri sendiri.
Orang senyum byk makna.
Orang meluat pun tak kan nak cakap terang terang.
Tolongggg laaa...ada tak siapa2 boleh beritau dia satu perkara ni..
Boleh tak tolong beritau dia ni..
Dah dah la..anak2 tengok tak segan ke?
Tak cute dah buat macam tu, over sangat.
Ke dia tak terasa malu?
Betul lah kata orang, duit boleh beli perhatian.
Kalau tak ada duit dan dia buat macam tu..
Rasa2 ada yang panggil ambulance kot.
Ke panggil abang bomba?
Anak2 kata tu strategi perniagaan dia.
Promote barang.
Owh, macam tu ka...
Kenapa sampai gedik macam tu sekali?
Mungkin saya ni yang makin tua makin kolot kot,
Tak leh hadam benda2 yg begitu.
Ok lah...saya tarik balik komen bab penganjur tu.
Ampun maaf kerana terkomen.
Rupanya orang lain suka tgok dia buat macam tu yer.
So go ahead...its a free country.
Suami dia pun tak larang ni kita tak pasal2 nak komen.
Shut up Hani!


2 comments:

cinta said...

Suka gambar tu. The pic speaks your mind. Kih3.

Granny Hani said...

Hahahaha....kannn...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...