Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, July 5, 2020

Kawan itu Rahmat.

Kawan saya ni
Kalau dia balik kampung tak pernah lupa untuk mengunjungi saya.
Dia tak segan bertamu di pondok buruk saya
Saya tau dia bukan level saya, tapi saya kenal dia lama.
Walau sekarang dah bergelar dato dan berpangkat Tok Hakim,
dia tetap tak berubah..
Kalau dia datang bukan tangan kosong
Banyak la buah tangan yang dihulurkan.
Kadang tu tak reti saya nak cakap apa
Segan jugak kann
Tapi keikhlasan dia memang tak dapat saya nafikan.
Kelmarin dia datang, singgah bertemu mata
Dia tau saya tak sihat
Banyak la pesanan dan nasihat dia buat saya
Thank you Na kerana ambik peduli.
Cayang awak sokmo sokmo.
Tengok ni.....
Ni kaftan yang awak belikan.
Cantik.
Suka
Suka sangat sangat
Na, thanks for the friendship.
Na menerima saya seadanya.
Itu yg penting.
Tengok ni...cantik kan kaftan tu.... 

1 comment:

Syazni Rahim said...

Cantik pilihan dia tu :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...