Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, August 14, 2020

Kata nya rindu itu seksa.

 Bila rindu itu rindu yang terlarang

Terpaksa ku bekukan saja di dalam hati

Rindu rakus mencipta mimpi mustahil.

Menggelupur dalam diri.

Rindu...

 Adalah pohon racun

Berakar umbi dalam diri

Subur berbajakan kenangan silam

Batangnya berduri mencakar perasaan.

Bagaimana mungkin untuk ku terus merindui mu.?

Sedangkan aku sedia tahu rindu hanya rindu yg menumpang

Hanya bersandar di hati yang tak sudi..

Kekasih,

Demi hati ku yg tidak pernah mau melupakan mu,

aku masih menyulam rindu ini walau ku tahu rindu ini menyakitkan.

Aku cuba tambat rindu ini di pelabuhan hati ku.

Lebih baik begitu dari rindu ini menggangu damai mu.

(  Buat kawan ku Nor, semoga kamu kuat untuk tangkis rindu itu kerana aku tidak mau melihat kau terluka lagi dan lagi..cukup lah Nor.)




1 comment:

mama sara nur @ Cik Nor said...

rinduuu yg paling menyakitkan rinduu pd insan2 tersayang yg telah kembali pd YG PENCIPTA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...