Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 24, 2023

Memburu semangkuk sup

Kes viral.
Kedai sup diburu
Wajah kedai indah khabar dari rupa.
Kami pesan sup yg paling mendapat perhatian.
Cepat dan mesra pelayan kedai ni
Sup sampai. Panas berasap
Penuh lauk semangkuk
Banyak
Hirupan pertama sup menywntuh deria rasa
Sedappppp!!!!!
Sangat sedap!

 Tapi saya tak dapat habiskan sup tu. Mungkin faktor banyak sangat. Mungkin juga faktor kedudukan kedai yg mejanya di susun di tepi jalan besar. Kedai tanpa kipas dan sup yg panas bukan pasangan yg bagus. Berpeluh peluh hirup sup.Lain kali kalau saya singgah lagi saya rasa saya akan memilih utk bungkus dan makan kat rumah saja.

Ok berapa markah nak bagi? 

Sup 10/10

Kedai 2/10


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...