Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, June 10, 2024

Brom/Airplant

Kawan baru
Asbab pokok brom lah yg menemui kami.
Dari berkenalan di group peminat Brom, terus berpanjangan hingga  ke kediaman.
Terima kasih Cgu Nah.
Cantiknya pokok2 brom di laman cguNah.
Saya ni baru nak cuba2 bela brom jugak. 
Ni brom dari rumah cguNah
Ni yg dah lama saya miliki tapi dulu tak minat jadi tak hargai lah.
Duk terpuruk di tepi tangga
Kiranya ni hobby terkini saya la ni
Mengumpul pokok brom
Tapi taknak kumpul byk sgt, takut jadi semak pulak.
Cukup lah yg ada . Lagipun harga brom ni boleh tahan mahal nya. Tak mampu la saya nak buat collection, cukup ada beberapa pohon dulu.
Begitulah hidup ini. Lepas satu , satu dtg minat. Saya kenal diri saya. Minat hanya sekejap. Pastu jumpa tajuk baru pulak. Tengok la nanti..Keep my word.Selain brom saya juga gigih kumpul pokok airplant. Pokok2 airplant kalau yg besar ratus2 sepohon. Jadi saya mula dgn yg kecik2 dulu.



Cantik tak?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...