Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, June 11, 2024

Yang garden

 Singgah di nursery milik kawan lama saya Mdm Yang. Wahhh...sarat pokok2 yg dia bela dan jual. Lama saya x singgah, lain sungguh.

Singgah tu nak beli sabut utk pokok brom saya jer. Borak punya borak, saya cerita la yg saya sedang kumpul Airplant..tanya dia kot ada anak pokok yg murah2...

Saya beli lah yg rm10 sejambak tu..Mdm Yang ajak saya tgok koleksi dia yg harga puluh2, ratus2..Besar2 dan memang cantik..

Sebelum saya balik dia hulurkan saya sepohon Airplant yg besar gedabak! Eh, x mampu saya nak beli..mesti mahal ni...FREE katanya! Hadiah dari seorang kawan lama kepada seorang kawan lama.

Tq Mdm Yang. Suka sgt saya ni. May we stay friends forever.






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...