Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, June 29, 2024

Tamat.noktah.done.

Persahabatan itu mahal
Bukan setahun dua kita kenal
Saya anggap awak ikhlas
Menerima saya seadanya.
Tapi masa berubah dan hati manusia turut berubah.
Sekarang, bila awak dah hebat dan mewah bahagia awak dah tak perlukan sokongan saya lagi.
Awak dah ramai kawan.
Awak jauhi saya macam lah saya ni virus.
Kalau saya tegur awak, cari awak pun awak ada mcm2 alasan.
Ok faham.
Saya berundur sajalah.
Tak suka paksa orang utk berkawan.
Saya tak mahu rendahkan harga diri saya dgn jadi terhegeh hegeh cari teman.
Awak nak pergi, pergilah.
Saya sudah tak kisah.
Selamat jalan....
Payung hanya diperlukan sewaktu hujan, bila hujan reda, payung jadi menyusahkan.

 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...