Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 26, 2010

Buku yang memasak

Tengok, saya nak buka rahsia.
Ini koleksi buku masak yang ada dalam simpanan saya.
Dah berkurun saya simpan kerana saya gemar kumpul resipi.
Gemar jugak la memasak...Ehem ehem..Sumpah tak tipu!
Pantang ada buku memasak yang baru di pasaran saya mesti beli.
Banyak juga yang di hadiahkan kepada saya.
Maklumlah dah se entaro dunia tau saya ni buat koleksi buku masak.
Nak masak apa, semua ada.
Nak masakan dari negeri mana, semua di dalam koleksi saya.

Hari ni balik sekolah saya beli nasi dalam polistrin.
Yer lah...betul lah tu, baik bakar api aje lah buku2 tu..

2 comments:

ladyanaiz said...

haha...
saya pun balik keje nasik tapau la jugak. cuti baru masak. tu pun kalau tak kemana-mana. kalau jenjalan. alamat, tak masak la minggu tuh. hehe..

makcu B said...

Dah byk kali memasak, belilah kadang-kadang. Sian makcik yang jual nasi.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...