Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, October 26, 2010

Tak kan nak jalan sambil tutup mata..tak patut tak patut..


Kalau pasal kempiskan beg duit saya lah pakar.
Hari ni saya shopping sakan.
Bukan untuk saya, tapi untuk persiapan bagi majlis perkahwinan anak teruna saya.
Aisey, kurang tepat ayat di atas tadi...sory.
Sebenarnya niat nak beli apa yang patut untuk majlis tu,
tiba2 saya melintas depan kedai kasut..
Kedai kasut?
Ulang suara. KEDAI KASUT???
Boleh tanya sikit, Wahai kedai kasut kenapalah kau ada kat depan ni...?
Hantu kasut mengganas lagi!

2 comments:

ladyanaiz said...

salam ziarah..
saya pun hantu kasut jugak. hantu beg. dan yang penting hantu shopping gak.
hahaha...

Makcu B said...

Kasut warna kelabu. Warna tema?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...