Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, November 29, 2010

Pulak.

Allergic lagi..
Muka gatal2..merah menyala.
Tak cukup jari nak garu rasanya.
Dari kelmarin lagi
Bermula dengan sakit kepala.
Macam biasa lah saya alah pada habuk.
Agaknya tempat saya lawati tu byk habuk dan debu.
Hari ni byk yang nak saya buat.
Nak keluar jumpa orang pun segan.
Muka bertompok2..
Mata membengkak.
Kalau makan ubat, tidor seharian lah jawapnya.
Nak buat macamana nih,
sedangkan banyak urusan harus di selesaikan.
Tak kena masa betul lah allergic ni menyerang.

2 comments:

Marina Monroe said...

Ohhh..kita serupa, auntie pun allergic dgn habuk..
kalau dah kena..berminggu nak susut gatal nya..

al-lavendari said...

awak kena tukar nama dari debumelukut tu agaknya baru penyakit tu boleh hilang. nama tu mungkin tak sesuai. hehe. saya gurau jer. apalah ada pada nama kan !

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...