Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, November 6, 2010

Rahim lah yang bersalah...

Inilah yang menggoncang iman ku.
Melayang sabar ku.
Bukan tak nak diet, nak..
Tapi godaan 'Nasi berlauk' yg di jual oleh SiRahim nih memang power.
Nasi Dagang kepala ikan Aya.
Nasi berlauk gulai ikan Aya dengan ayam goreng.
Adu..du du du..dududu..........
Baunya saja dah melumpuhkan semangat nak turunkan berat badan.
Otak saya cepat saja hantar isyarat kat hati supaya bedal saja lahhh..
Awak tau, saya sanggup beratur panjang, sabar, tak per..
Nampak gayanya tahun ni tak kurus dah saya ni.
Tahun depan pun belum tentu.
Lain lah kalau SiRahim pencen dari jual nasi ni.
Jam tu baru lah saya dapat berdiet tanpa rintangan.
Hari ni mahkamah menjatuhkan hukuman pada Rahim.
Why? Because I said so!

3 comments:

Makcu B said...

Sebut pasal Si Rahim ni, makcu pun naik heran. Apasal orang sanggup beratur panjang macam nak beli tiket bola setiap kali ke gerai nasi dia? Orang lain jual 2 hinggit tak laku lah mano, tapi nasi Rahim dari RM1.50 terus meningkat ke RM2.50 loni tetap diserbu orang. Apa2 pun makcu bangga sebab Rahim tu... orang kampung makcu.

the.dreamer said...

keda rahim kat tame guru tuh ko? haha, nasi dio best, walaupon hargo naek, tapi nasi dio banyok, tuh hok syok tuhh, heehehe

wanisan said...

Ning
Can I hv the gps for this location? Lama doh tak make nasi dage palo ike ayo

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...