Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, December 29, 2010

"Celik mata ngadap laptop."
Itu bebel saya pada anak2..
Saya pun cmtu..
Cuma saya ni sambil buat keje lain sambil singgah2.
Budak budak ni kalau dah melekat depan ni,
macam di gam gam..
Tambah2 cuti sekolah.
Bercuti dengan internet lah.
Semua ada, kata mereka.
Tak payah bayar tambang boleh melancung.
Tak payah bayar tiket boleh menonton.
Tak sunyi,sini boleh chatting, boleh ngumpat.
Tak perlu ke supermarket,Online shopping ada.

"Mummy what's for lunch?"
Tak payahhhhhhh,
Tgok kat internet dan kenyang begitu saja k.
Rupa rupanya kalau saya tak masak, ada juga yang lapar yer.

1 comment:

nur said...

betul sangat tu.. mummy, online order kan ada.. deivery je la..

tambah kawan blog ni
jemput ke ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...