Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, July 25, 2017

Kehilangan.

Hari ni nak meraung sehabis suara.
Nak hentak2 kaki, nak nangis guling2 sampai 4 penjuru dunia.
Nak jadi budak kecik semula
Nak meragam habis habisan.
Alangkah baik nya kalau boleh lepas perasaan macam tu.
Tapi oleh kerana saya dah tua purba, saya cuba pendam rasa hati.
Cuba untuk tidak tumpahkan walau setitik pun air mata.
Sedih, sgt sedih, teramat sedih.

Malam tadi burung suncore saya yg jinak mati.
Malam tadi juga kucing parsi saya tidak pulang2.
Dah di culik orang, dah berpindah tangan lah nampak nya.
Huhuhuhuhuhuuuuuuu....!
Kedua ni la hiburan saya.
Kedua ni la tempat saya divert sedih pilu di hati saya.
Kedua ni la mengisi masa sepi saya, masa sunyi saya.
Penat bela tu satu hal, lebih penat lagi hati meratapi kehilangan mereka.
Allah hu....
Kenapalah setiap kali saya tumpahkan kasih sayang dan perhatian pada makhluk Allah, semuanya sangat sementara.
Sekejap sangat saya di beri masa untuk senyum ketawa.
Mahal nya harga bahagia dan benda2 yg membahagiakan.
Sentiasa begitu buat saya.
Maka hari ni saya amat berdukacita.
Biarkan saya melayani hati saya dulu, jangan diganggu
Saya hanya nak duk di penjuru ni melayan hati dan perasaan saya.
Hari ni matahari suram, mendung saja.
Seperti tau2 apa yg saya rasa.
Harry, pulang lahhhh biarpun Lala dah mati sekurang kurangnya kepulangan Harry boleh mengubat hati.
Pulangkan Harry saya, please.
Pleaseeeeeeeeeeeeeeeeèeeeeeeèe

1 comment:

Norhayati Mohd Isa said...

Alahai kesian GH..
Semoga tabah ye..
Harap2 Harry pulang lah utk mengubat kedukaan GH..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...