Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, November 14, 2018

Kamu sangat syantik

Geram tengok anak bulus 3 ekor ni.
Dah berusia 2 bulan.
Bukan kucing saya pun.
Ni anak2 kucing pendatang tanpa izin ni.
Mak dia la, dtg tumpang beranak dlm stor.
Nak dihalau pun kesian.
Saya bagi makan, siapkan tempat dia duduk dalam pantang.
Selesa, tak kena hujan dan tidak ada pemangsa.
Sekarang dah besar dah
Saya tak nak pelihara sbb saya dah ada kucing sendiri.
Siapa nak boleh dtg ambik kat rumah saya.
Free
Ambik dgn mak dia sekali lah.
Kesian nak dipisahkan pun.
Wahai anak2 kucing,
Jgn risau..
Nanti aku carikan tuan buat kamu
Sementara tu kamu duk diam2 di sini.
Kamu ni punca pahala free buat ku insyaAllah.
Hari2 aku bagi makan minum..
Kamu pulak tlg la doakan aku murah rezeki ya.
Kucing adalah binatang kesayangan nabi kita.
Jangan sesekali menzalimi kucing.
Itu pesan mak saya.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...