Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, November 18, 2018

Rezeki

Alhamdullilah murah rezeki saya hari ni.
Ada kawan bagi kura2 sepasang untuk cucu saya.
Inni cakap untuk cucu saya bukan untuk saya.
Hahaha...takper, ingatan tu yg penting.
Terima kasih, suka nya saya.
Ada jugak kawan yg prihatin.
Cucu mesti gembira ni.
Rezeki ke2 pula dtg dari kawan berbangsa cina.
Kawan lama.
Saya ke kedai dia sbb ada hal nak bincang.
Borak punya borak, dia tunjuk pokok2 yg dia bela.
Cantik2 belaka.
Masa saya nak balik dia hulur anak2 pokok buat saya.
Murah hatinya dia.
Tanpa kita mintak.
Dia tau saya suka berkebun.
Dia tau nak gembirakan hati seorang kawan lama.
Terima kasih both of you (Yang Garden)
Deep from my heart, tq.
Rezeki ke3.
Ni rare, amat rare.
Saya ke Atm 7e nak keluarkan duit.
Lepas tu belek2 roti wholemeal.
Beratur belakang sorang wanita.
Mesti mak datin ni sbb nampak gaya dah boleh agak
Dia beli panadol, hulur duit rm50.
Agaknya dia segan sbb x ada duit lebih kecil.
Siap dia bayarkan roti dan sardin saya.
Sedangkan jumlah saya lebih byk dari jumlah yg dia beli.
Semoga Tuhan murahkan rezeki puan,
tingkatkan keimanan puan,
panjangkan usia puan.
Aminnnnn.
Tuhan ku,
Hanya engkau yang mampu murahkan rezeki ku hari ni, esuk dan bila saja Engkau mahu.
Alhamdullilah, Englau sentiasa mengawasi langkah ku..
Maha mendengar dan melihat.
Aku bersyukur atas nikmat dari Mu Tuhan.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...