Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, November 11, 2018

Kenapa semalam tak ada N3 baru?

Ni sebabnya...
Pagi sibuk jamu selera
Nasi bungkus ,lakse,roti nan dan kueh2 tunjuk.

 Tengahari makan makan lagi
Dan mereka celebrate belated birthday saya
Buat kejutan gitu, berbunga bunga hati saya
Alhamdullilah
 Malam pulak kalut masak dan makan ramai ramai
Malam ni mak pun join dinner kat sini.
Lagi ramai lagi best.

Dan 4 orang kat bawah ni punca kalut jugak.
Bila anak menantu dan cucu berkumpul,
walau bukan semua ada,
tetap meriah.
Alhamdullilah.
Bila mereka ada saya rasa sgt bahagia.
Tak apa lah saya tak ada harta, cukuplah mereka ni harta saya.
Fabiaiyiaalaaaa irrobikuman tukazziban.
Maka nikmat Tuhan kamu yg manakah yg kamu masih dustakan?
Surah ArRahman.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...