Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, June 26, 2020

Penghulu hari

Jumaat.
Dah baca surah alkahfi?
Sedang tunggu nak solat dhuha?
Alhamdullilah...
Pas tu nak buat apa pulak?
Breakfast.
Masak ke breakfast tunjuk?
Mana2 lah, janji perut beralas.
Pastu?
Pas two, three lah..four five six seven eight.
Geram kan kalau orang jawap macam tu.
Saya kalau Jumaat macam biasa la.
Urus anak yg sakit sbb nurse cuti hari jumaat.
Ambik alik kerja nurse.
Jumaat hanya untuk bidadari saya yg tertangguh ni....
Luang masa seharian bersama dia.
Entah lama mana lagi masa yg ada untuk saya bersama dia.
Satu hari mesti ada perpisahan
Samaada saya yg pergi dulu atau dia yg meninggalkan saya.
Tak nak fikir lah, jadi stress tak pasal2.
Redha dan serahkan pada Tuhan.
Sementara tu make the best of everyrhing.
Ok...enjoy life as it is...
Mulakan pagi anda dgn senyuman.
Saya nak mulakan dgn sarapan lah.
Kalau hanya dgn senyuman cepat lapar la pulak.
Tak gitu?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...