Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, January 19, 2021

Cat dah habis.

 Dah kena cari hobby lain dah.Dah takleh melukis sebab dah tak cukup warna yg ada.Hari ni mural tepi tangga.Ni pun main campur2 warna apa yg ada saja.

Lukis sikit makan minum nya banyak.Alah, rehat sambil pikir nak lukis apa lagi kat situ.Saya x ada plan asal, lukis main hentam saja lah.
Lukis daun dulu, lepas ni baru fikir nak lukis bunga apa..Daun yg universal, boleh ngam dgn bunga apa pun..lagi pun lukisan saya, suka hati saya lah nak lukis bunga apa pun.
Dah siap daun. Mokcik posing jap. Tudung herot pun tak apa janji hati munga munga..opss! Bunga belum lukis tu..Lukis jap.
Dah siap dah. Kalau nak baiki lagi boleh tapi saya x larat dah..lukis sambil duduk macam tu buat saya rasa sakit2 urat pinggang saya ni. Cukup lah, bukan nak di pamerkan di galeri ke hapa, janji puas.

Esuk nak cari hobby apa pulak? PKP ni bahaya kalau tak ada hobby yg boleh isi masa. Saya kalau x ada kerja nak buat mula la keluar masuk dapur. Masak makan masak makan...menternak body pulak la...Bahaya tul.

2 comments:

Kakcik Seroja said...

MasyaAllah...pandainya Kak Hani melukis. Nampak 'real'... :)

Kakmim said...

Cantik dah tu kak... suka tgk org pandai melukis sbb sy xde bakat melukis

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...