Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Saturday, January 16, 2021

Tau x reti tapi buat jugak

 Hahaha...

Saya kalu bab potret memang fail.

Memang x pandai nak lukis potret sejak dulu sampai sekarang.

Dah acap cuba tapi tak pernah siapkan sebab sakit hati bila x menjadi.

Kalau org yg comel akan jadi hantu la bila saya potretkan...

Menakutkan.

Tak caya meh nak share..

Ni potret2 yg tak siap2...

Tuan punya badan tak lah seburuk ni tau.

Sian mereka kannn

.tak pasal2 jadi mcm katun pun ada.

Ok, sila gelak berjemaah.

Kesian cucu ku jadi mangsa jari nenek yg gatal nak melukis potret. Sabar jer la cucu.


Ni seorang yang pernah saya kenali dulu.kebetulan terpandang wajah dia di fbook..Tuan nya kemain handsome lagi tapi bila saya potretkan, hai la belalang, nasib kau la belalang...gitu jadi nya. Nasib baik tuan diri tak tau saya rosakkan wajah dia.

Ada lagi beberapa contoh tapi kena cari dulu sbb dah lama sgt saya lukis wajah mereka tu..lain siaran lah.

1 comment:

Kakmim said...

At least ada jugak bakat tu kak cuma kalau dipolish tu boleh maju tu.. practise makes perfect kata org.. kalo sy br boleh dikatakan failed mmg x reti langsung

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...