Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 26, 2015

Terima Kasih

Suka warna nya
Suka bentuk nya
Suka
Suka bila ada yang beri hadiah
Tanda dia ingat kita
Tak kira lah hadiah apa pun.
Tetap suka.
Dia hadiahkan tudung unggu cair
Lilac
Warna kegemaran saya.
Tapi segan lah saya,
Asyik asyik dia yg hulur itu ini
Ada saja buah tangan
Hiasan rumah
Kain baju
Tudung
Tissue bercorak
Makanan tok sah cerita la
Saya tak tau nak bagi apa kat dia
Dia dah ada segala gala nya
Untuk membahagiakan dia memang payah
Sbb dia sememangnya dah mewah bahagia
Mewah segala gala nya
Tu pasal la saya takut nak belikan dia itu ini
Takut tak kena pada taste dia sbb saya tau dia memang bijak membeli
Saya hanya mampu kirimkan
Makanan yang dimasak sendiri
Roti
Lauk
Kueh
Tu aje....
Maaflah kakak, saya sepatutnya lebih berani mencuba.

3 comments:

Ibu n Abah said...

Betul cikgu
Buat org yg kita tahu semua dah ada, payah sekali kita nak berikan cenderahati....
Tapi saya suka ayat
Thought that counts
Kan???

Ibu n Abah said...

Cepat sgt saya tekan publish
Warna unggu lilac tu cantik dgn cikgu...

cgYusof said...

memang cantikkk..... tudung tu!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...