Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 31, 2015

pengumuman

Terima kasih kerana melawat blog baru saya.
Sebenarnya blog baru tu adalah jerit hati.
Seratus peratus jerit hati tanpa lembaga penapis
Kalau di sini nak tikam orang terang2 sah kena saman
Ramai yg kenal saya personaly di sini.
Payah nak serang terang terangan
Nak bedil ke nak tembak ke perlu berlapik.
Blog baru saya seratus peratus orang yg tak kenal saya dan saya x kenal mereka.
Tak perlu kenal maka tak perlu control ayu.
Maka kalau pun ada yg dah kesana, ke blog baru saya..
Paling2ada yg akan cakap.....
"Siapa la pemilik blog ni....
Tanpa nama
Tanpa wajah
Tanpa pengenalan diri
Sekadar luahan hati berkongsi cerita siapa saya yang sebenarnya
Cerita yang hanya boleh dikongsi dgn strangers.
Kenapa?
Well, strangers can say what they like
They can judge the writer as they wish
As for me,
I can write what ever I like
What ever I wish
The inner side of me reveals
Sejujur jujurnya.
Ok, thank you again.
Singgah lah tapi jangan pula buat novel dari situ
Buat drama tv pun jangan..
Bukan apa, saya takut yg cuba buat tu
Akan tanggung kerugian besar
Tak laku awakkkkk!
Entah2 kena saman dek orang2 tertentu.
Jangannnnnnn
I told you not tooo...
Hadoiii....baru lah puas rasanya ada blog baru yg bebas dari
CIA
SCOTLAND YARD
CSI
XFILE
MATA2 GELAP
NAZIR PERSEKUTUAN
SIRIM
FINAS
JPJ
DIA...DIA....DIA...

Tapi blog ni tetap hidup,
Insyaallah masih bernyawa selagi tuan nya di beri kelapangan oleh Tuhan.
Suka duk sini tau....
Terima kasih juga bagi yg setia bersama saya di sini
I LABIU

1 comment:

Anonymous said...

Aunty boleh dpt link blog baru? Suka baca nukilan aunty dan sentiasa mndoakan kesembuhan pija..amin ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...