Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, March 17, 2015

uwekkk

N3 kedua khas buat orang yg sombong.
Saya ni sedang berasap otak dgn orang yg sombong sgt ni.
Itu pasal N3 berturut turut pasal ni.
Orang sombong ni sebenarnya rasa
Dia serba tahu
Dia hebat
Dia buat jahat pun tak siapa ambil tindakan
Dia buat baik sekadar utk kepentingan diri
Dia hulurkan bantuan sbb ada agenda tersembunyi
Dia hanya anggap kita kawan bila dia perlukan kita, hampeh!
Sombong laa awak nak sombong pun
Saya peduli hapa...
Bila dah tau isi hati orang seperti awak,
Saya dah tak rugi hilang kawan pun.
Tak payah ada kawan macam awak
Tak ikhlas.
Saya rasa macam terhegeh hegeh muka x malu
Tegur awak, sapa awak dan ingatkan awak tu boleh huat kawan
Rupanya tidak,
Awak buat derk, sombong yer...
Waktu awak perlukan saya, persahabatan saya..
Lembut gigi dari lidah...
Wehhh, nyampah sungguh!
Bukan sekali dua dia yg buat saya rasa berasap ni
Acap dah tapi saya sabar bila ingatkan persahabatan tu dah lama benar.
Kawan2 awak yg lain pun ada suarakan rasa terkilan dgn kesombongan awak ni.
Mereka pun mangsa sombong awak gak.
Sayangkn persahabatan, dulu dia tak macam ni.
Tapi,
Sabar pun ada had yg membezakan sabar dgn bodoh.
Macam la saya tak ada kawan lain..
Harga diri saya terasa macam dipijak2...
Ok...malas dah saya nak mengalah.
Go ahead jadi sombong semau nya.
Ingat...
Once saya tak kenal awak, sampai bila pun u r a stranger.
Be it.

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...