Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, March 4, 2015

Sambungan citer semalam

Yang di tunggu dah tiba.
Okalohlaaaa...kering garing dohhh...!
Lepas solat magrib En Hubby beritau parcel yg saya tunggu2 tu dah tiba.
Nasib baik En Hubby yg tandatangan terima,
Kalau saya yg jadi tukang terima,
Mau nya berbaldi baldi syarahan free yg saya hadiahkan buat budak penghantar tu.
Tengok keadaan kotak yg kemek pun dah tau kualiti perkhidmatan mereka.
Isi dalam tok sah cerita laaa...
Nazak dah pokok bunga saya tu.
Kesian, kuning daun nya dan yg gugur pun berlambak.
Dah berapa hari berteriak lemas minta cahaya dan air.
Cepat2 saya buka bungkisan, bagi first aid.
Pagi tadi saya dah tanam, bukan kebumikan, tanam semula
Harap2 masih ada rezeki saya.
InsyaAllah hidup subur nanti.
Lebih kesian lagi pada Si pengirim pokok.
Bila tau pokok yg dia hantar tak kunjung tiba,
Dia dgn rela, kirimkan sekali lagi pokok2 tu secara percuma.
Tuhan saja balas keikhlasan hati dia
Tuhan akan tambah suburkan taman dia
Murahkan rezeki dia...
TQ Nano nursery kerana selalu berurusan dgn kak hani.
Dan buat pos laju yg tak berapa laju tu, dengar sini....
Sila tukar nama perkhidmatan awak tu
Letak jer nama
POS KURA KURA.
Ada faham.?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...