Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 21, 2019

Demam part 2.

Masih demam.
Masih melayan perasaan.
Masih menjeruk rasa
Alhamdullilah masih bernyawa.
Mlm tadi tak leh tidur.
Batuk menggangu mata.
Ni pagi2 dah rasa mengantuk.
Lepas update blog ni nak tido.
Walau demam, walau uzur...
Urusan wajib saya dah bereskan.
Selagi ada daya tak nak nyusahkan orang lain.
Lagipun kalau terbaring manjang makin uzur rasanya.
Dahi masih suam.
Nafas berhaba seperti naga.
Telinga berdengung.
Mata berair.
Hidung tersumbat.
Haha...habis deria mogok!

Saya perlu gagah.
Perlu beritau hati untuk menerima kenyataan.
Hidup tanpa awak tak mudah.
Tapi saya tau Tuhan tidak akan memayahkan saya.
Semoga begitu.
Malam tadi dlm terlelap yg pendek, saya bermimpi.
Awak ada mcm biasa.
Bila tersedar saya beristiqfar...
Rupanya sang mimpi masih belum tau awak dah pergi selamanya.
Atau mungkin demam ini mengundang rasa nak bermanja.
Mimpi adalah bahagia yg sementara.

Ngantuk nya.
Perlu tidor sekejap.
Kesan dari ubat kot.
Babai.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...