Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Tuesday, May 21, 2019

Butang mata dia tenung saya.

Yes yes yes!
Happy sangat sangat.
Happy sangat sampai rasa mcm tak cukup jari nak type E3.
Malam tadi mak mertua saya datang berbuka bersama.
Tau dia bawak apa?
Bawak makanan tu biasa lah.
Ni bawak something yg saya sgt suka.
Bawak burung.
Se ekor burung hantu!
Dia tau burung hantu yg saya pelihara tu dah meninggal
Dia tau saya sgt sedih masa tu
Dia tau saya duk jaga burung tu dgn penuh kasih sayang.
Makan bersuap dan sgt manja.
Saya frust sgt bila Si Olie tu passed away.
Lama dah, setahun yg lalu.
Tiba tiba hari ni mak bawa se ekor.
Walau spesis tak sama dgn burung yg lama,
saya cukup suka dah.
Tq ma, tq so much.
All the way dari kebun dia, dia angkut dgn kereta.
Adik ipar tlg tangkap.
Adik tolong bela dulu sehari dua.
Nanti siang saya share foto.
Ni mlm2 ni tak nak ganggu burung tu.
Dia ketakutan tuh.
Dia masih liar.
Harap2 semanja Si Olie.
Harap2 dia boleh terbang bebas mcm Olie.
Tak perlu berantai, eluk jer bertenggek di tangga.
Nak buh nama apa burung baru ni?
Belum fikir.
Just enjoying the time now.
Terima kasih mak mertua dan adik2 ipar.
Rezeki bukan hanya ada duit berkepuk.
Di sayangi juga rezeki.
Alhamdullilah.

1 comment:

PeRdU cINta said...

Alhamdulillah.. Teman Baru menceriakan hari-hari yang bakal berlalu.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...