Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, August 7, 2019

Mood : lebih ceria.

Sambut kehadiran pagi dengan lebih baik dari semalam.
Alhamdullilah, things are getting better.
Sejak Ja dibenarkan pulang, kehidupan harian saya kembali seperti biasa.
Kepulangan ja buat kami semua happy.
Penuh rumah dengan sanak sedara datang ziarah Ja.
Suasana rumah bertukar ceria semula.
Seronok macam hari raya..
Masak dan makan..
Macam2 buah tangan saya terima.
Itu lah nikmat keluarga besar.
Walau bahu ini yg menggalas segala payah tapi
banyak bahu lain buat saya merehatkan kepala.
Terima kasih semua, blood is thicker than water.
Terfikir juga...
Kalau la saya ni tak ada sanak saudara,
Sorang sorang hadapi segala jerih payah..
Sorang sorang telan pahit dugaan hidup..
Tak ada tempat mengadu..
Tidak kah amat susah begitu?
Rezeki bukan hanya dalam bentuk wang ringgit.
Ada saudara mara yg sentiasa membantu, menyokong dan
memahami ada lah rezeki yg sgt bermakna.
Alhamdullilah, terima kasih Tuhan.
Hari ni pun saya anggarkan ramai yg akan singgah.
Tanda ambil peduli dan tanda kami disayangi.
Jap, jap...nak fikir, nak masak apa hari ni?
Best makan ramai2, jamu selera sambil bercerita sama kita
( Membawang? Hehehe...acara makcik2 kalau berkumpul)
Hari ni tak nak masak banyak sangat.
Marin tu yg datang dah bawak mcm2 juadah
Banyak...pakat hidang dan makan.
Jadi hari ni saya nak masak simple2 jer..
Nasi impit kuah kacang boleh?
Yessss!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...