Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, August 4, 2019

Tiba tiba Ja ada masaalah

Bermalam di sini.
Ja perlu perhatian doktor.
Bawa ja ke unit kecemasan kul 10.30 mlm.
Ni dah kul 4 pagi.
Ja masih di red zone menunggu rawatan.
Iffah ada menemani saya.
Kepala saya dah rasa berdenyut.
Setiap kali Ja ada masaalah saya stress.
Stress tgok dia kesakitan.
Kalau boleh tak nak dia sakit.
Cukuplah sakit yg dah sedia ada.
Kalau boleh di tukar ganti, saya sanggup tukar.
Tapi bukan begitu percaturan nya.
Jadi saya paksa diri kuat, duduk di kerusi besi ini dan
tunggu lapuran berkala dari doktor yg merawat Ja.
Sabar itu penawar.
Sabar dan doa buat anakanda bidadari syurga yg tertangguh.
Sabar lah Ja, Tuhan tau kamu sakit.
Tuhan tau kamu penat.
Tuhan ada perancangan Nya yg kita tak tau.
Tapi kita yakin perancangan itu yg terbaik buat kita.
Sejam dua lagi subuh akan menjenguk.
Entah la pagi nanti macam mana...
Mungkin Ja kena warded.
Mungkin tidak...
Mummy tunggu Ja, Ja kuat k.
InsyaAllah sudah semua prosidiur hospital kita balik.
Sabar....

3 comments:

Kak Rose said...

Ya Allah... permudahkan segala rawatan dan urusan anakanda Ja.. dan untuk hani, take care ya...caregiver yang terbaik untuk anakanda.

Cik Matahariku said...

semoga dipermudahkan urusan puan sekeluarga..aamin.

Unknown said...

Bagaimana perkembangan Dr Ja, mummy hani?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...