Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, October 14, 2019

Bagi cadangan sikit.

Dah sihat, alhamdullilah.
Kepala dah tak sakit.
Hati pun lapang..
Mujur tak melarat ke demam.
Sentiasa ada 'mujur'
Bila dah sihat, pagi2 otak dah fikir nak buat apa pagi ni.
Kadang2 saya rasa boring betul la ...
Walau byk kerja rutin, tapi bila ada waktu luang tu,
rasa tak tau nak buat apa...
Saya bukan jenis suka tidor siang hari..
Kecuali tak sihat.
Duk diam depan tv pun tak leh lama2.
Tak suka.
Kalau badan berehat otak mula duk fikir nak buat apa.
Mengemas ke? Dah tak ada tempat nak kemas.
Shopping? Tak der keperluan dah..
Lepak umah mak? Ni dah rutin dah..
Ajak kawan makan2? Ini kena plan awal2..
Habis nak buat apa?
Seronok sangat kalau hari ada kelas.
Tak kira lah kelas alquran ke, kelas bahasa arab ke...
Kelas apa pun memang saya suka.
Sebab nya saya boleh habiskan separuh hari dah kat sana.
Tak lah duk terperap kat rumah saja.
Hari ni x ada kelas apa2...
Tolongggggg...saya nak buat apa ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...