Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, October 17, 2019

Dari hati...

Suka suka suka.
Bila orang ingat kita, kita suka.
Bila orang hadiahkan kita apa2, kita suka.
Bila org kirim salam pun dah cukup suka.
Tanda ingat.
Tanda dihargai.
Kalau saya beli barang harga rm100, saya suka.
Tapi bila orang hadiahkan saya barang yg sama, saya lebih lagi suka.
Nilai nya tidak lagi rm100, bagi saya ia priceless!
Kenapa?
Sebab barang tu dah dibungkus dgn ingatan dan keikhlasan.
Bukan hanya pos laju yg hantar, tapi hati seorang sahabat yg ambik peduli 
telah membolehkan barang2 itu tiba ke pangkuan saya.
Saya hanya mampu ucapkan terima kasih.
Tq soooooo much!
Saya doakan yg baik2 sahaja buat si pengirim.

Pulau pandan jauh ke tengah
Gunung daik bercabang tiga
Hancur badan dikandung tanah
Budi yg baik dikenang juga.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...