Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Wednesday, October 23, 2019

Tipu lagi.

Ye ke?
Saya macam tu ke?
Tak lahh....
Ada yg betul nya  tapi bukan semua betul.
Wait, let me digest...
A, a laaa....betul lar.
Memang sebijik macam saya.
Paling tepat bab 'very tolerant except for liars'
Ya, memang saya paling tak leh tolak ansur dgn org yg suka menipu.
Cuba tipu saya sekali.
Sejuta kali saya tak caya dah!
Tobat ! Sampai mati saya ingat bila saya di tipu dan siapa yg menipu saya.
Liars will always be liars!
Benci bukan bererti saya perlu elakkan dia
Tak jugak, saya boleh jer masih berhubungan dgn dia.
Tak perlu tembak menembak, tak payah perang dunia ketiga.
Saya boleh jer menerima penipu dlm hidup saya..
Saya masih boleh senyum depan seorang penipu.
Boleh buat2 tak kisah dia menipu dan memperbodohkan saya.
Takper, biar dia tak tau apa sebenarnya dlm hati saya.
Benci saya simpan hanya untuk saya saja.Meluat! Jijik!
Marah saya sorok dlm hati, terbakar hati dlm senyap.
Dalam senyum saya ada maki hamun yg tersembunyi.
Dlm mesra saya ada menyampah yg dia tak tau.
Dia ingat dia sorang pandai menipu.
Dia ingat saya mudah untuk melupakan.
Adoiii..nak gelak la pulak.
Jadinya..
Siapa yg tipu siapa ni?
Apa awak kata?
Doakan yg baik baik buat dia?
Lain tahun laaar!
Tak kuasa I.
U go rot in hell!
So,
Dont make an october girl angry,
you wont like me when I am angry.


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...