Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, January 6, 2020

Bawang putih tunggal

Kegilaan bermusim
Lepas satu, satu.
Makanan pelik2 yg dikatakan boleh jadi penawar penyakit.
Dulu heboh pasal chia seed.
Pasal daun rama rama.
Pasal buah ajaib
Pasal arabic gum
Ni yang terkini pasal bawang putih tunggal pulak.

Tengah heboh ni.
Harga pun boleh tahan maklumlah permintaan tinggi.
Semua orang sedang rajin mencuba.
Ikhtiar kannn....
Testimoni berlambak.
Kehebatan bawang putih ni bermain di mulut semua orang.
Haduhhh....keberkesanan khasiat nya tuh mengalahkan
rawatan pakar di hospital.
Silap hari bulan buleh bankrap hospital2 dlm negara nih!
Tak dapat cari makan doktor2 pakar  nanti...
Aura nya masyaAllah....

Saya tak ketinggalan.
Sibuk cari jugak.
Saya ni bukan taksub sangat pasal benda2 macam ni
Sekadar tumpang kalut jer.
Mat saleh kata " if you cant beat them, join them"
Tu pasal lah..hehehe
Mencuba tak salah tapi pendapat saya lah..
Kalau yg sedang mendapat rawatan dari hospital tu jangan pula
berhenti terus rawatan dan bergantung pada bawang ni aja.
Yang makan ubat tu kena regular makan ubat jugak.
Bawang ni as supliment boleh laa..

Pendek kata, kena jadi amalan baru berkesan.
Bukan nya makan bermusim saja.
Ini tidak, makan sehari dua.
Keluar crita pasal benda lain, cuba benda lain pulak.
Hai la belalang....entah apa pula yg nak naik nama esuk2
Hentam saja lah labu...
Bawang putih pun bawang putih lahhh...

1 comment:

Umi Nazrah said...

Allahu. tak penah tau pun pasal bawang putih tunggal. nampak nya ketinggalan info lah saya :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...