Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, January 24, 2020

Jangan tinggal daku

Ni kes lain dari yg lain nih.
Tak baik baik jugak.
Tak tau nak buat apa dah.
Dah 10 hari ditahan diwad.
Dah drip 3 botol dah.
Ubat, antibiotics, pain killers dan segala mak nenek vitamin dah disumbat kedalam perut.
Tak ada perubahan pun.
Makan masih bersuap.
Masih lemah diam tak aktif.
Makin kurus.
Bulu makin gugur.
Ya la awak, kucing saya ni yg saya maksudkan.
Kata Dr haiwan tu dia jaundis.
Penyakit kuning, bengkak hati.
Kucing pun?
Apa apa lah, janji ada rezeki utk dia sembuh.
2 hari sekali saya melawat dia di wad.
Kesian tengok dia tapi saya dah tak tau nak buat apa lagi.
Paling sedih bila Vet tu cakap kalau makin teruk lebih baik matikan saja supaya tak azab lama tanggung sakit.
What?
Tak nakkkkkk!
Suduuu......Cepat la baik.
Cepat la, boleh balik rumah semula.
Hari tu baru jer Si Pattah mati kena langgar,
Hari ni awak pulak sakit...
Please dont do this to me.
Stress sengoti la!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...