Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Thursday, April 2, 2020

Jahatnya dia....

Dia kata dia runner.
Ambil upah beli brg dapur dan hantar depan tangga.
Dah bank in duit dan bagi senarai barang perlu beli,
dia menghilang, tak datang2....
Jahatnya dia...
Ambik kesempatan menipu waktu orang perlu.
Dia ingat dia saja ke pandai jadi  jahat.?
Saya pun pandai jadi jahat.
Saya tau fbook dia dan boleh viralkan dia.
Saya sumpah dia tak kan berkat hidup menipu.
Saya tau kedai dia di mana dan boleh tutup periuk nasi dia.
Saya boleh saman dia.
Tapi walau saya boleh buat semua tu,
saya kenal diri saya.
Saya tak sejahat dia.
Biarlah ...
Dah rezeki saya macam tu.
Nak rugi kannnnn....
Semoga Tuhan buka hati dia untuk jadi manusia yg lebih baik sebelum dia mati.
Ke dah meninggal?
Mana tau kan, bukan semua orang baik macam saya.
Entah2 dah dapat penumbuk dah..
Tipu lagi.
Jahat lagi.
Hambekk,rasakan!
Tak kesian pun.
Kan saya cakap saya pun boleh jadi jahat...



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...