Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, April 12, 2020

Mokcik uzur part 2




Subuh tadi makan panadol.
Ni dah berpeluh peluh.
Lenjun dgn peluh.
Dah nak kebah lah kot.
Saya ni mana boleh demam lama2,
byk kerja tergendala nanti.
Baru sat saya mandi dah berpeluh balik dah.
Masuk dapur urus breakfast anak negeri.
Anak dah pesan tak yah masak,
mereka nak makan apa ada, breakfast cara mereka.
Tau sangat, kalau breakfast cara mereka tu tak breakfast lah.
Celik mata mereka raba hset dulu..
Layan media sosial dulu.
Pastu baru mandi, tu pun dah nak zohor.
Kejap ada la tu yg akan order Mcd.
Tu lah breakfast sekaligus lunch mereka nanti.
Tak boleh jadi.
Saya kena masak jugak.
Supaya makan lebih sihat dan teratur.
Ikut nak cepat dan mudah memang la oder fast food jer.
Tak sihat kalau acap2 makan mcm tu.
Semalam dah hidup dgn fast food, takkan hari ni pun begitu.
Saya dah ok dah ni sikit.
Dont worry, mummy will cook something for all of you.
Nasi goreng kampung dan cucur udang bodo2 boleh?
Ke sedap McD lagi?
Kepala masih rasa ringan, pening sekali sekala.
Kamu bangun dari tidor nanti jgn ganggu mummy k.
Nak tidor nih.
Kamu bukak saji jer.



2 comments:

Fida Z Ein said...

Assalamualaikum...semoga cepat sihat ya....

Warisan Petani said...

Semoga cepat sembuhnya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...