Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, April 3, 2009

memang nak kena ketuk Mamat nih!

Dah janji dengan member nak siapkan satu projek...So, hari ni bersengkang mata lah aku ngadap laptop ni..letihla printer aku menjilat kertas A4 dan kehausan dakwat lah dia nanti.
Bukan kedekut tapi segalanya perlu duit...Tanpa duit projek kecik pun tak kan menjadi, inikan pula projek mega..Kuasa duit.
Aku bukan nak cakap pasal duit nih, so put that aside. Aku nak cakap pasal janji...Janji. Orang kata 'promises are made to be broken'...ye ke??? Aku tak setuju tu. As for me, once I promise apa apa..I akan cuba sehabis baik untuk tidak punahkan janji tu..kira aku ni species yang tak mungkir janji...tak kira la janji besar ke, janji kecik ke..janji wajib ke, janji sunat ke...
Aku cukup fed up dengan orang yang mudah buat janji tapi cukup suka mungkir...Apa saja dalam kepala otak orang yang macam ni?? Heran sungguh! Dah tau benda tu susah nak buat, jangan la pandai2 nak sedapkan hati orang dengan berjanji nak bereskan..Cakap saja terang2, ngaku yang awak tu tak mampu nak buat...payah sangat ke wak??
So....disebabkan orang yang patut di hapuskira ni lah yang aku terpaksa habiskan hujung minggu ku bertemankan laptop ni. Tak pe, nasib baik aku ni mood ok, sanggup siapkan apa yang patut si mamat tu siapkan...
Tapi ingat wahai Si M........, ada ubi ada batas......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...