Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, August 15, 2014

layannnnnzzz

Saya rasa saya nak tulis macam ni hari ni..
-I am buzy. I am tired.
Tapi apasal tulis begitu?
Orang lain pun penat dan sibuk, tak pelik pun.

Saya cadang baik saya tulis macam ni
- Saya sedang mengira hari untuk berpisah dgn kerjaya saya dan saya akan rindukan segala2 nya mengenai itu.
Hadoiii..Tak jadi lh tulis macam tu,
Macam kesal jer sedangkan itu pilihan saya.

Ok, ok sepatutnya saya update blog macam ni
Saya x suka boicot  cara ganas, saya nak boicot benda2 yg di boicot dgn cara saya iaitu, x suka, x payah beli...
Tapi ini isu basi,.Masing2 punya pendapat lah kan.
Tak payah update pasal ni, berlambak kat tenet.

Kalau lah jari saya menaip lagu rindu
Adakah awak akan memahami nya?
Adakah surut banjir rasa yg melemaskan jiwa?
Awak faham tak maksud saya?
Awak tak merasa, mana adil kalau saya nak awak turut merasakan nya..
Biarlah, biar saya simpan rindu itu kemas2.

Habis tu apa saya nak tulis hari ni?
Apa yerrr.....
Owhhhh....Sebenarnya bila buka blog dan tengok semalam kosong tanpa posting, seperti diary terbiar, saya risau.
Mungkinkah tiba masa nya nanti...
Blog ini terkubur begitu sahaja?
Hajat di hati,
Biarlah Saya dulu yg mati, blog hidup hingga akhir usia.
Kita hanya merancang, Dia menentukannya,
Seperti kata P.Ramlee...
Dol ke Minah yg mati dulu ni?

3 comments:

Ibu n Abah said...

Mulanya nak sedih
Tapi ayat akhir tu buat saya ketawa
"Org tua ni..
Kita kata dol mati dulu.. Tak percaya pulak dia..."
Saya pun baru2 ni menonton filem p ramlee ni dgn suami saya
Dia pun seronok bila mak dan pak mertua Dol bergaduh ttg Dol ke yg mati dulu ke Minah...

Normah Kumin said...

Assalamualaikum,
Cikgu Hani...biar apa pun,
tulis tetap tulis, baca tetap baca,
anyhow, selamat berpencen..bila tu agaknya...

makcu B said...

Tulislah apa2 aje kerana makcu tetap akan menjadi pembaca setia tambahan pula kita dah berpisah, di sinilah tempat makcu intai kak Nie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...