Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 23, 2018

Hani, I salute u!

Selama ni saya ingat saya tak boleh buat
Tak mampu urus benda2 macam ni.
Ternyata saya silap.
Saya tak tau rupanya bukan payah sangat pun.
Tahniah mokcik, mokcik boleh!
Walau saya hanya mokcik yg tak reti apa2,
hari ni saya dah reti.

Hari ni hari baik pulih.
Saya search, cari, call, tanya khabar mereka yg arif.
Saya pesan agar mereka dtg jumpa saya di rumah.
Saya beritau problem saya dan mereka perlu selesaikan
Paip bocor, plumber tu sanggup baiki.
Settle.
Enjin air satu tu kerjac24 jam, tak berhenti enjin berdesir.
Rosak automatic button kot.
Ok, pakar enjin air janji beres dlm 1 jam.
Lampu yg tak nyala dan suiz yg tak berfungsi dah di ganti baru
Budak wiring ni cekap sungguh.
Dah! Lega. Semua dah settle.
Bayar dan lega dalam kepala.
Selama ni semua ni tak masuk dlm senarai kerja, senarai fikir saya.
Suami yg urus benda2 macam ni.
Sekarang saya take over.
Alah, kacang jer...small matter.
Hani, you can do it!
Proven today!
Yes yes yes!
Sekarang masa untuk makan aiskrim.
Siapa nak tolong keluar belikan ni?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...