Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, July 15, 2018

Tq

Rezeki murah hari ni
Alhamdullilah.
Ada yg bagi buah buahan tempatan dari dusun buat saya.
Salak, rambutan dan manggis...fresh!.
Semua tu kegemaran saya
Suka sangat.
Ada yg pagi2 bawa pulut kelapa makan dgn ikan rebus goreng
Menu breakfast orang kampung di kelantan.
Pun saya suka. Fav saya tu.
Ada kawan kirim kerepek melalui anak saya
2 bekas depan TV, tunggu untuk di makan sambil tgok TV nanti.
Kat atas meja tu 2 plastik sayur dari Cameron Highland, teh sekotak dan jem.
Tak pergi Cameron pun mujur ada orang ingat kat saya
Macam macam yg sampai ke riba tanpa di duga.
Jap lagi kakak saya nak singgah hantar frozen food.
Setiap kali kakak beli untuk dia, dia tak pernah lupa beli utk saya jugak.
Tq sista.
Tq everybody.
Fabiaiyialaa irobbukuma tukzziban- Surah ArRahman.
( Maka nikmat Tuhan kamu yg mana kah yg msih kamu dustakan?)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...