Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Monday, July 9, 2018

kalau baca, nyesal awakkk...

HARI NI HARI OTAK TAK BERAPA NAK BETUL.
BIAR LAH
SABAR JER LAH
REDHA SAJA
PASRAH
TERSERAH

HARI NI RASA NAK MERAUNG
NAK TERIAK PADA LANGIT
NAK BERGAYUT PADA AWAN
NAK SUMPIT MATAHARI
JELES TENGOK MATAHARI TU
KENAPA LAH SI MENTARI NI,
WALAU DUK SORANG SORANG TETAP BERSINAR TERANG?
SEDANGKAN SAYA NI
DAH RASA KELAM BAGAI MALAM TANPA BULAN BINTANG
RASA TAKUT PADA KEGELAPAN
RASA MARAH PADA SURAM NYA NASIB BADAN
KALAU SAYA TERIAK GULING GULING BOLEH?

HADUHHH...
HAI LA BELALANG
NASIB KAU LA BELALANG
(Tu kata P Ramlee)

Maafla, kalau awak dah terbaca luahan otak masuk air saya ni.
mesti awak menyesal.
entah hapa hapa saja type ni
So please my dear,
lepas baca, lupakan saja...
jangan jadi tok hakim yg jatuhkan hukuman.
kesian saya tau, bukan hari2 saya bodoh macam ni, selang sehari jer..
kadang kadang selang dua hari.
saya hanya type ikut rasa hati di ketika ni..
sekejap lagi dah puas meraung, saya baik baik saja, InsyaAllah.
dah tu boleh la turun siram pokok ke,
main kucing ke,
breakfast ke,
ngemas rumah ke,
baca quran ke...
baca wassup ke..
intai, stalk sapa2 yg saya nak ke
ke nak buat apa lepas ni?
tengok cerita winter sonata kali ke 1 juta?
yes!!!! Will do! 






3 comments:

@ju said...

its okay puan untuk meluahkan apa yang puan rasa...
Saya dapat memahaminya walaupun saya tidak melalui apa yang puan lalui..
Saya jugak struggle dengan kemurungan yang saya alami...
saya murung di tempat kerja dan sentiasa membawa hingga ke rumah..
saya hilang minat tentang banyak perkara...saya lebih suka tidur jer kalau kat rumah....saya jadi malas dan kurang perihatin pada semua perkara...
saya doakan yang baik-baik buat puan walau saya tidak mengenali puan dan tidak begitu pasti apa yang sedang puan lalui.....moga Allah pelihara puan sekeluarga...

AsFaLeLa .. said...

Luahkan saja....memudahan ringan sikit bebanan fikiran tu..saya suka jer bca..hari2 mesti buka blog puan...:-))Semoga puan terus kuat dlm mengharungi segala cabaran yg bakal mendatang..serta didoakan juga agar Ja kembali pulih spt sediakala..

aizamia3 said...

Moga dengan luahan itu sedikit mampu mengurangkan beban di hati.

Winter Sonata..?
Tak pernah walau sekali ku tonton drama tersebut.. huhuhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...