Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Sunday, September 2, 2018

Dia soal, saya jawap. Ikhlas.


Jumpa kawan lama kat wassup
Banyak tul soalan dari dia.
Saya rasa soalan dari dia ni
 dan
jawapan dari saya yg ni
Akan melekat dlm kepala dia,
Ingat sampai bila bila.
Soalan ikhlas dari dia
dan
jawapan jujur dari saya.

Soalan: Buat apa sekarang selepas pencen?
Jawapan:  Aktifkan hobi lama.
Soalan : Owh, hobi apa tu?
Jawapan : Menternak.
Soalan : Wahh...rajin tu. Ternak apa?
Jawapan : Lemak!

Dia gelak.
Dia ingat saya buat lawak.
Saya gelak
Saya memang nak buat lawak tapi
Bila dia share foto dia di wassup saya menyesal.
Maaf, ampun, sori berlori.....
Tak niat pun nak sindir awak tau..

Tadi saya sapa dia di wassup.
"Gud mornin Fat.."
Opssss...silap type pulak dah!
"Gud mornin Fah" tu sepatutnya.
Dia diam...tak online kot.
Huhuhuuuu....!
Rasa nak kerat jari nih!


2 comments:

Siti Yang Menaip said...

alamak.. okay je kot tu insyallah. penah jugak salam faham dengan kawan sebab whatsapp. itula tak gemar sngt tapi skrng ni semua nk whatsapp..

Granny Hani said...

Siti, entah2 dia nyesal cuba hubungi saya setelah sekian lama putus hubungan..hadoii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...