Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, September 14, 2018

Garden ke hutan?

Rupanya semalam saya tak update apa apa.
Tak ada N3 baru.
Niat di hati hari hari nak pos tajuk baru tapi tu lah,
Terlepas pandang pulak.
Bukan buzy ke apa, memang slip out of my mind.
Hari ni Jumaat.
Pagi tadi duk tilik  laman memalui jendela.
Byk sungguh pokok2 bunga kat situ.
Semak.
Jiran tanya..tak takut ular ke?
Mau nya tak takut!
Nak buang pokok2 tu sayang pulak
Dah lama duk bela.
Lagi pun saya temui ketenangan di laman tu
Walau berpeluh peluh siram pokok dan sakit urat urus 'garden', saya seronok.
Enjoying myself very very much.
So what should I do?
Try hard urus dan susun atur pasu2 tu
Sentiasa kawal rumput liar dan cantas yg tak perlu.
Last but not least,
Doa.
Sentiasa doa jangan la ada makluk Allah yg panjang tu..
Tak payah la bertandang ke mari..
Gi main jauh jauh k...sho...shooooo!
Jangan ganggu aku wahai Si Panjang...
Biarkan aku dgn dunia ku yg sebesar sekangkang anak kera ni..
Semoga Tuhan jauhi perkara2 yg tak diingini.






1 comment:

Siti Yang Menaip said...

orang cakap kalo tanam pokok limau kasturi ke limau purut tah insyallah sipanjang tu x datang. makcik CT suka juga taman2 macam ni n kadnag2 tengok memang tak terurus cumanya kita faham minat dia n yes dia prempuan tak larat nak jaga. dia tabur blerang 2 minggu skali..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...