Tetamu yang sentiasa memeriahkan laman saya..TQ

Friday, October 26, 2018

Berita jam 8 pagi..

Jumaat datang lagi.
Rutin hidup masih begitu.
Hati masih begitu
Badan jer yg berubah sikit.
Sejak gigih diet ni badan rasa ringan
Bukan kurus, ringan.
Tak nak kurus pun.
Tua2 gini kurus tu out of question.
Diet pun bukan untuk cantik
(Tua ni cantik out of question jugak)
Diet hanya kerana doktor suruh cuba kurangkan pengambilan gula.
Nak turunkan bacaan paras gula saya.
Tu saja.
Selain dari badan saya,
ada 3 batang tubuh lain yg berubah jugak.
Makin besar dan gemuk.
Cute giler.
Gerammmm.
Tapi sayang, bukan rakyat saya.
Hanya pendatang haram yg tumpang berteduh.
Tak apa, saya jaga dulu..
Lepas ni siapa nak ambik, ambik lah.
Nak tengok?
Jap nak gi snap photo mereka bertiga tu.
Tgok tu.....hati siapa la tak cair kannnnn....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...